1. |
Грушевська Ю.А. Власні назви в російському рекламному тексті: лінгвістичний і функціональний аспекти: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.02 / Ю.А. Грушевська ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2005. — 19 с. — укp.Проведено дослідження власних назв (рекламних прагматонімів) у російському рекламному тексті в лінгвістичному та функціональному аспектах. Проаналізовано шляхи поповнення складу власних назв у рекламних текстах початку XX та XXI ст. Визначено їх функції та особливості використання. Досліджено взаємозв'язок ономастикону, характерного для певного періоду розвитку мови, з соціальними та культурними відносинами в суспільстві. Відзначено, що даний взаємовплив особливо помітний у процесі дослідження реакції мовців на сприйняття рекламної онімії у дискурсах зазначених часових періодів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-716 + Шифр НБУВ: РА334870
|